Rahsia Jutawan Tanpa Produk Sendiri Dibongkar!

Kita mungkin sering mendengar ramai usahawan – usahawan internet yang berjaya dan menjadi jutawan kerana mereka memiliki produk yang hebat. Secara tak langsung, kita pun mula terbayang bahawa hebatnya mereka dalam mencipta produk sendiri.

Disebabkan itu, ramai usahawan internet yang baru mula berusaha mencipta produk sendiri dengan harapan produk mereka akan mendapat sambutan yang hebat dan memberikan mereka pendapatan yang lumayan. Maka, mereka mula memerah otak, menghabiskan masa, tenaga dan wang untuk memastikan produk mereka dapat disiapkan dan boleh dijual.

Namun akhirnya, produk yang dicipta tidak mendapat sambutan sedangkan segala usaha, masa dan wang telah dilaburkan. Maka, timbul pula rasa kecewa dan putus asa lalu menyebabkan mereka menarik diri dari industri perniagaan internet. Dan yang menyedihkan, industri internet pula disalahkan kerana tidak mampu memberikan pendapatan lumayan seperti yang diwar – warkan.

Jika begitu, bagaimana? Bolehkah impian menjadi jutawan menjadi realiti? Kalau dah ada produk sendiri pun masih gagal, apatah lagi kalau kalau tiada produk sendiri…jutawan tanpa produk sendiri ibarat angan Mat Jenin panjat pokok kelapa.

Rahsia Dibongkar!!

Namun, janganlah terlalu skeptikal atau negatif…tahukah anda bahawa ramai usahawan internet dalam dan luar negara yang berjaya walaupun tanpa produk sendiri? Bagaimana mereka melakukannya? Sungguh mudah, iaitu melalui produk hak jualan semula atau Resell Rights.

Produk resell rights atau hak jualan semula merupakan produk yang dibenarkan untuk dijual semula dan 100% keuntungan hasil jualan anda adalah hakmilik anda, tanpa perlu membayar royalti kepada sesiapapun!! Dengan itu, anda dah tak perlu bersusah payah mencipta produk sendiri…dah tak perlu peningkan kepala dan bazirkan masa serta wang untuk mencipta sendiri produk yang belum tentu laku di pasaran. Inilah rahsia para usahawan internet yang berjaya walaupun tanpa produk sendiri. Dengan itu, para usahawan ini dapat menumpukan perhatian yang lebih terhadap kerja – kerja promosi!

Walau bagaimanapun, terdapat beberapa jenis resell rights yang harus anda tahu dan patuhi untuk mengelakkan anda dari disaman oleh pencipta asal produk tersebut.  Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk PLR dan rahsia-rahsia yang perlu anda ketahui untuk berjaya sebagai usahawan internet, dapatkan E-book RAHSIA PRODUK PLR sekarang dengan harga serendah RM30 sahaja!!

                                   Rahsia Produk PLR Terbongkar!!!

 

Kenapa anda perlu memiliki E-Book ini?

1. Untuk mengetahui asas Resell Rights (RR)

2. Sebagai jalan pintas untuk membina empayar internet

3. Mengetahui 5 cara buat duit dengan produk PLR

4. Mengetahui masa depan produk PLR

 

#6 Bonus E-Book Menanti Anda Secara PERCUMA!!!

1. Konspirasi Adsense (Rahsia kegagalan newbie)

2. Rahsia Dan Tips Menjana Wang Dengan Adsense

3. Autoresponder Norabot

4. 6 Idea Menjana Wang Dengan Produk MRR

5. Diari Internet Marketer

6. 101 Tabiat Kehilangan Pelanggan

 

Dengan hanya RM30 sahaja anda mampu untuk memiliki kesemua E-Book yang hebat ini!! Apa tunggu lagi, mulakan bisnes online anda sekarang!! Berminat? Sila e-mailkan nama dan e-mail anda ke hck_ech@yahoo.com.my untuk keterangan lebih lajut atau SMS ke 013-7059404

*p/s Promosi ini hanya untuk 50 orang terawal sahaja. Selepas ini harganya akan dinaikkan sedikit demi sedikit